2022.03.22- Generalforsamling/Mitgliederversammlung Portland Towers

Årets generalforsamling afholdes hos den tyske ambassade.

Efter generalforsamlingen vil den tyske ambassadør, Dr. Pascal Hector, holde oplæg om et aktuel politisk/kommerciel emne og sikkert også den nye tyske regering.

Herefter inviterer klubben til en lækker buffet med Københavns bedste udsigt over Øresundet og gode netværksmuligheder.

Tilmeld dig her eller via tilmelding@dtih.dk senest 15. marts

Sted: Göteborg Plads 1, Portland Towers, 2150 København Ø

Tid: 17.30-20h

DTIH følger de til enhver tid gældende Corona retningslinjer; vi beder derfor om fremvisning af et gyldigt Corona pas.

*******************

Die Mitgliederversammlung des DTIH wird dieses Jahr erfreulicherweise wieder bei der deutschen Botschaft stattfinden. Nach den Formalitäten wird der deutsche Botschafter, Dr. Pascal Hector, einen Vortrag zu einem aktuellen wirtschaftlichen/politischen Thema halten, wo sicherlich auch die neue Ampelkoalition Erwähnung finden wird.

Hiernach freuen wir uns auf ein schmackhaftes Buffet mit der besten Aussicht über Kopenhagen und den Øresund.

Ort: Göteborg Plads 1, Portland Towers, 2150 København Ø

Zeit: 17.30-20h

Anmeldung: https://member.dtih.dk/memberportal/subscribe/index/82803 eller tilmelding@dtih.dk bis 15. marts

Der DTIH folgt bei seinen Veranstaltungen den jeweils geltenden Corona Richtlinien der dänischen Regierung. Die Vorlage eines gültigen Coronapasses ist Voraussetzung.